Vi erbjuder DHL service point som leveransmetod, paketet kommer till ditt närmaste uthämtningsställe som du väljer i kassan samt lokal leverans för dig som bor i Nyköping.
Hur mycket kostar frakten?
Fraktkostnaden ligger på 49kr
Har ni någon fri fraktgräns?Ja, du får gratis frakt från 599kr
Hur lång tid tar det innan jag får min beställning?
Vi siktar på 1-3 arbestdagar som leveranstid och på vissa orter kan det ta upp till 5 dagar.
Hur kan jag spåra min beställning?
När din order har skickats, skickar vi ett mejl med en spårningslänk till den e-postadress du angav vid utcheckningen. Du kan också hitta spårningsinformationen på ditt konto under "Mina beställningar".
Vad händer om min beställning är försenad?
Om din beställning är försenad, vänligen kontakta vår kundtjänst. Vi kommer att göra vårt bästa för att lösa problemet och se till att du får din beställning så snabbt som möjligt.
Vad ska jag göra om min beställning anländer skadad?
Om din beställning anländer skadad, vänligen ta bilder på skadan och kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Vi kommer att hjälpa dig med att returnera varan och ersätta den.
Kan jag ändra min leveransadress efter att jag har lagt min beställning?
Generellt är det bäst att kontrollera och säkerställa att din leveransadress är korrekt innan du slutför din beställning. Om du dock behöver ändra leveransadressen efter att du har lagt en beställning, kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Vi kan inte garantera att vi kan ändra adressen, men vi kommer att göra vårt bästa för att hjälpa till.
Vad händer om mitt foder är skadat eller öppnat vid leveransen?
Vi sätter säkerheten för ditt husdjur främst. Om du mottar en leverans där husdjursmaten är skadad eller öppnad, kontakta oss genast så att vi kan adressera frågan.
Levererar ni större varor, som hundkojor eller klösträd?
Ja, vi levererar alla produkter som finns tillgängliga på vår webbplats. Observera dock att större föremål kan medföra extra fraktkostnader.